Sunday 20 October 2013

Kelas Blogging

Posted by Farah Aziz at October 20, 2013
Pagi tadi (12/10/2013) aku berpeluang untuk menghadiri kelas blogging yang telah dianjurkan oleh GLAMpreneurs. Terima kasih kepada Diha kerana menjemput aku join kelas tersebut.

Semangat betul aku bersiap - siap pada pagi Sabtu macamni semata - mata nak pergi dengar lecture. Kalau zaman belajar di kolej dulu, aku tak pernah kot serajin ni! Lecture plak tu di Tun Dr. Ismail (TTDI)! Sanggup dowh aku redah jammed~

Lecture hari ini disampaikan oleh En. Zaer Ali yang merupakan suami kepada CDM ShaKhalid. Juruh orangnye...Tengok dahi laaa beb!

Dalam kelas pembelajaran itu juga, tetamu - tetamu yang belum mempunyai blog juga berpeluang untuk mencipta blog sendiri. Sambil menyelam minum air gittew!

0 comments:

Post a Comment

 

Farah PinkLady Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review